مقاله isi پژوهش گران برای ارسال به ژورنال معتبر isi باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
نوشته شده توسط : editence

مقاله isi برای ارسال به ژورنال معتبر isi توسط پژوهش گر یا پژوهش گرانی که کار پژوهش را انجام داده اند نگارش می شود. در واقع ژورنال همان مجله است که به صورت کتابچه می باشد و با چاپ  مقاله های علمی یا عمومی مختلف در آن نتایج حاصل از پژوهش ها در یک حوزه ی خاص بیان می شود.

مجله های خارجی به صورت های هفته نامه، ماه نامه، فصل نامه، دو فصل نامه، سال نامه، دو سال نامه می باشد. در کل هر چه تعداد شماره های یک ژورنال معتبر isi بیشتر باشد شانس پذیرش مقاله  های پژوهش گران بیشتر است. پس بهتر است مقاله های خود را به هفته نامه یا ماه نامه ارسال کنید دلیل آن این است که امکان پذیریش بالاتری را نسبت به فصل نامه و سال نامه دارا می باشند.

ویژگی های مهم مقاله isi پژوهش گران برای ارسال به ژورنال معتبر

مقاله ها در ژورنال معتبر isi دارای ارزش علمی بالایی هستند زیرا توسط داورانی خبره بررسی شده اند بنابراین اطلاعات موجود در ژورنال از صحت بالایی برخوردار هستند.

ارسال مقاله isi به ژورنال معتبر محدودیت زمانی ندارد و هر زمان که مقاله آماده شود امکان ارسال مقاله وجود دارد.

مدت زمان داوری مقاله در ژورنال معتبر isi طولانی می باشد و حتی امکان دارد بیش از یک سال به طول انجامد و حتی در اکثر مواقع چندین بار نویسندگان مجبور به اصلاح می شوند.

برای مقاله isi برای ارسال به ژورنال معتبر محدودیت تعداد صفحه وجود ندارد. در اصل مقالات برای ارسال به ژورنال isi بسیار دقیق و با جزئیات کامل هستند و نتایج و یافته ها به صورت کامل در آن بیان می شود.

شرکت ادیتنس با داشتن کادری مجرب آماده ی ارائه ی کلیه خدمات استخراج مقاله، ترجمه مقاله، ویراستاری زبانی و فنی و ویراستاری علمی، فرمت دهی، سابمیت، پیشنهاد و انتخاب مجله و هر نوع مشاوره ای در این زمینه می باشد.





:: برچسب‌ها: ترجمه تخصصی , ویراستاری مقاله , مقاله isi , ژورنال isi , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: